Resultat Etapp 6


Ja det blev Palmen som drog upp farten direkt i backarna från Kallebäck så halva manskapet föll ifrån redan upp till Öjersjö. Fin körning i täten. Jag försökte så gott det gick att dölja mina riktigt sura lårmuskler idag men det visade sig till slut när vi gled ner mot spurten o då jag o Fisken trodde Palm skulle explodera efter att han sett helt oberörd ut under de 58 km. Men Fisken tryckte till o kunde glida in i tunneln med armarna luften likt Bernt Johanson, snyggt!  

Resultat Etapp 6, 58 km: 
  1. Fisken 1:45.00
  2. Palmen 1:45.05
  3. Dege 1:45.15
  4. The Dane 1:53.00
  5. Skiderik 1:54.24
  6. Anders N ? vart tog du vägen?

Etapp 6 -banan

Kommentarer
Postat av: Anders

Ser på kartan att jag körde fel på slutet,tog inte svängen runt Mölndal. Rullade hemåt efter målet, trodde jag var ill sist.

2006-08-17 @ 06:45:34
Postat av: Palmen

Jag har inte kunnat sova på hela natten.

Varje gång jag sluter ögonen ser jag ryggtavlan på Fisken med sträckta armar.

2006-08-17 @ 15:46:01
Postat av: Fisken

Palmen >> Förstå att det är jobbigt nu, men du måste kunna se framåt att träna på din spurt...:)

2006-08-17 @ 21:49:23
Postat av: skiderik

inser att det behöver tränats på ordentligt för mig nu, tappar alldeles för mycket i backarna...
Sen blir det ju inte bättre när man kör fel på slutet när man laddar för spurt mot the dane, jag hade ju legat och luskört bakom honom ända sedan toppen på herkeshult. =) Men att läsa på banan ingår ju tyvärr...
bara att bryta ihop och komma igen

2006-08-17 @ 23:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback